Powered By Blogger

Saturday, March 21, 2009

STUDIO UNIKL

......ni r gambar produk aku.cntik x,aku tngkap gmbar.....
klau xcntik,jgn mrah r,bru firts time r gna studio
haha,korng dgr r dlu cta aku ni k,bru aku nk tnjuk pic r,hahaha,jgn mrah k.....
ni cta tntang studio unikl r,time 2,cik Amad (lecture aku) ajr km cra2 nk gna studio 2,ajr pnya ajr,akhirnya dia bg aku & mmber aku try r tngkap gmbar dlm stydio 2.......
best btl tngkap gmbar dlm studio r,aku jd mnat tngkap gmbar dlm studio dri kat luar r.....
tp bnyak keja skit r nk tngkap gmbar dlm studio 2,nk set chaya lg n bnyak lg r.......
tp bg aku mmang best r n lyan r,hahaha....
pas2 pa laki kan,aktiviti tngkap gmbar b'ramai2 r...hahaha
cam2 kelaku manusia bla nk tngkap gmbar,cntoh,korng tgk r gmbar dibawah 2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...